Обмін та повернення

Давай розглянемо тему повернення чи обміну товару

Я дуже зацікавлений, щоб тобі було комфортно зі мною працювати, тому якщо виникне питання обміну чи повернення товару, то завжди намагатимусь вирішити все максимально на твою користь.
Оскільки я оселився в Україні та працюю тут, то маю поважати правила держави та її закони.  Фундаментальним виконанням умов повернення товару є стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів», в якому прописані права та обов’язки як постачальника товарів/послуг, так і споживача. Обмін та повернення товару можливий протягом 14 календарних днів від дати придбання товару, за умови збереження товарного виду виробу, відсутні механічні пошкодження товару, упаковки та товар не має слідів експлуатації.

1) Якщо тобі не сподобався або не підійшов товар – не проблема, бо я можу оперативно його замінити на інший.
Як ми це можемо зробити? Дуже просто, і ось такі маю варіанти:

  • найшвидший варіант – це приїхати до мене в Шоу-Рум HoReCa на Бориспільській. Я проживаю в будівлі Bring Space на вул. Горлівська 200, і саме тут в мене знаходяться майже всі товари. Поспілкуємось, вип’ємо кави та обміняємо тобі все на місці;
  • можеш зробити замовлення всього на 300 грн по Києву або на 1000 грн (якщо ти в Київській області) і обміняємо товар при доставці.
  • якщо ж ти знаходишся далеко від мене або попередні варіанти тобі не підходять, то відправляй товар Новою Поштою в Київ на відділення №141. При оформленні обов’язково вкажи, що отримувач – ТОВ «БрінМі-ХоРеКа», мій код ЄДРПОУ – 44856303, а номер телефону – 063-786-06-96. На Новій Пошті буваю кожного дня, навіть у вихідні, тому отримаєш те, що тобі треба максимально швидко.


2) Якщо сталось так, що тобі приїхав товар з виробничим браком або протермінований товар чи товар неналежної якості, то я одразу вибачаюсь за завдані незручності, але всяке в житті трапляється. Допоможи мені виправити таку жахливу помилку: поверни цей товар назад протягом 14 днів від дати отримання, а далі я вже буду розбиратись що і як. Після повернення товару я зможу зробити заміну або повернути кошти готівкою в моєму Шоу-Румі, або безготівковою формою оплати, наприклад на ФОП.


3) Не завжди тільки від мене залежить цілісність доставки твого товару: якщо цю задачу беруть на себе перевізники Нова Пошта або Укрпошта, то перевіряй, будь ласка, цілісність посилки одразу у відділені перевізника, адже в іншому випадку мені буде тяжко вирішувати питання, я не несу відповідальності за якість їх роботи, якщо ти отримав товар з пошкодженням, будь-ласка складай одразу Акт до моменту отримання товару.

Я поважаю тебе та те, чим ти займаєшся, тому дуже прошу так само ставитись до моїх хлопців та дівчат, які теж працюють і стараються для всіх. Якщо ти замовив доставку, то будь на зв’язку, щоб мої водії зайвий раз не хвилювались. Майже кожного дня в нас складні і тривалі маршрути: потрібно встигнути відвантажити усіх, щоб кожному було добре.
Щодо відправлень перевізником, то я тобі довіряю і відправляю товар без передплати: будь-ласка, забирай його з відділення вчасно, інакше я буду змушений повернути посилку назад, а потім мені буде складно тобі довіряти і будувати нашу співпрацю.
Ось такі легкі та максимально зручні умови щодо обміну та поверненню товару для Клієнтів HoReCa.
Сподіваюсь, що я дуже просто та зрозуміло все розповів і сподіваюсь, що в нас з тобою буде мінімальна кількість таких ситуацій.

icon_viber Viber icon_teleg Telegram